Najnowsze Wpisy

wyjazd Komentarze (2)
10. sierpnia 2003 11:59:00
linkologia.pl spis.pl

zaraz wyjezdzam do Osiecznej
nie za bardzo mi sie chce
wogole cos ostatnio mi sie nic nei chce, mam jakias taka niechec do wszystkiego:-(
mam ochote poznac kogos, mam ochote na jakis wyjazd z moimi rowiesnikami, ale nie takimi glupimi, jakich wielu w tym wieku
chce poznac JA, ma na imie Karolina... tylko jak?
brakuje mi odwagi, smialosci...
moze jutro? jutro jeszcze ma kuzynka przyjechac i znow trzeba bedzie (nie) ciekawie pod rozntymi wzgledami,


ale ja bym wolal JA poznac!

zakm : :

powitanie inaczej Komentarze (0)
09. sierpnia 2003 22:13:00
linkologia.pl spis.pl

wreszcie sie uporalem z calym zalorzeniem blog'a

niektorzy moga pomyslec, ze co w tym trudnego, ale jak sie ma taka siostre jak ja, to trzeba jakies srodki bezpieczenstwa zrobic... wiec ja to wszystko musialem robic, kiedys mi sie do jednego blog'a dokopala, nic mi nie moowiac... cfaniara

OK, ale bede jush pisal ladnie, po polskiemu;-) bez sh zamiast sz itd.

wiec jak to mowilem juz zalorzylem bloga (leee taka formulka jak u wszystkich)

no to odpoczatku

albo nie, tyle sie napisalem, ze juz nie bede pisal odpoczatku

 

tak patrzac na to, to ta notka jest glupia

no, ale pierwsze sliwki robaczywki

 

naraze koncze, dopoczytania

 

ps. siostrze za tego blog'a powiedzialem, ze znalem jej chaslo;-) i to byla prawda:->

 

zakm : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

wariatka | senna | frotka | nadi | gry-kompowe | Mailing